loading...
اتاق سرد
fateme zahra بازدید : 355 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

ایا واقعا ما فقط دو ماه دیگر فرصت زندگی کردن داریم ؟

به ادامه ی مطلب بروید .

ایا واقعا در سال 2012 دنیا به پایان میرسد ؟

این سوالی است که ذهن بسیاری را از جمله خود من مشغول به خود کرده . پاسخ این سوال را هیچ کس نمیداند جز خدا ولی دانشمندان  تحقیقاتی راجع به این موضوع کرده اند .مطالبی که میخوانید مجموعه ای از تمام مطالبی است که من در این مورد میدانم .

مگر در سال 2012 چه اتفاقی خواهد افتاد که اینقدر این سال را از بقیه ی سالها متمایز کرده؟

اولین بار مایا ها در چندین هزار سال پیش پیشگویی کردند که در این سال دنیا به پایان میرسد . مایاها در امریکایمرکزی زندگی میکردند و قوم بسیار پیشرفته ای بودند. انان میتوانستند تمام کسوف و خسوف ها را پیش بینی کنند و در ان موقع  میتوانستند دندانهای پوسیده را با ماده ای پر کنند که تا حالا سالم میمانند . گفته میشود این ماده نوعی سیمان یا ماده ی ناشناخته است .همچنین معبد مایا را که 365 پله دارد  - یعنی به تعداد روز های سال - ساختند .

و ان چنان پیشرفته بودند که گفتن تمام پیشرفت هایشان مشکل است . انان بسیاری از اتفاقات حالا را پیش بینی کرده بودند مثل تمامی کسوف و خسوف هایی را که تا  سال 2012 اتفاق افتاده و در ان زمان از سیاره ی نپتون و پلوتون خبر داشتند !

تمام این مطالب را به این جهت عرض کردم که بدانید ممکن نیست پیشگویی مایاها غلط از اب در بیاید .

انها اعتقاد داشتند که زمین به پنج دوره تقسیم میشود  و پایان هر دوره اتفاق بسیار بدی رخ میدهد و سپس دوره ی جدید اغاز میشود . جالب اینجاست که ما الان در پایان دوره ی پنجم هستیم !

پیشگویی می گه: تو 21 دسامبر سال 2012 این زندگی روی کره زمین به اتمام می رسه و یک دوره جدید زندگی روی زمین شروع می شه. تو چند تا سایت خوندم که این دوره جدید پر از صلح و عشق و آرامش و پیشرفت هست. (مصداق حرف یکی از سیاستمداران آمریکایی که پایان بحران مالی آمریکا رو صلح و آرامش تو دنیا می دونست). حالا چند تا نظریه دیگه هم هستند که به تفضیل روشون بحث می کنم. استاد کلاس #C هم اطلاعاتی در این مورد داشت، جالبه که گفت ما به ناسا یه ایمیل فرستادیم و پرسیدیم که آیا سال 2012 اتفاقی تو کهکشان خواهد افتاد؟ ناسا پاسخ داده بود که نارسایی هایی مشاهده می شن ولی نمی تونیم تائید کنیم که این اختلالات آسیبی به زمین می رسونن یا نه!


این کدها درخود قسمتها وقسمتهای زیادی را در مورد یک اتفاق هراسناک خورشیدی درسال2012بیان میکنددانشمندان متفق نظر هستند که هر100 سال یا بیشتر شهله های خورشیدزبانه می کشند و منظومه شمسی را تحت تاثیر خود قرار میدهند
اشعیانبی30-26-27علاوه بر اینکه نور ماه به اندازه نور خورشیدخواهد شد نور خورشید نیز هفت برابر خواهد شد ازدور نام خدا می اید بار او سنگین لبهای پر از خشم و زباناو پر از زبانه های اتش خواهد بود
کدهای کتاب با ارتباطی معنا دار به سالنامه ی مایا بصورت واضح بیان میکند حوادث خر زمان در سال 2012 و نزدیک شدهن به یک ستاره ی دنباله دار به زمین که شاید منشا این ویرانی ها باشد.تئوری میگوید که درسال 2012 یک شهاب سنگ باعث انفجار خورشیدی میشود که باعث سوزاندن کره ی زمین میشود.انفجار خورشیدی و پدیده ی cme یا پرتاب ماده ی پلاسمایی از درون خورشید به بیرون نیز یکی از دلایل این اتفاق خواهد بود.
همچنین ایجاد یک سلسله اتفاقات شدید مانند تقییر جهت قطب ها براثر شکستگی پوسته ی زمین.که اگر یادتان باشد هنگام تسونامی اندونزی نیز گفته میشود این پدیده اتفاق افتاده و زمین از مدار خود خارج شده است.این تاثیرات و تاثیرات کیهانی دیگر از عواملی است که سال 2012 را سالی غیر معمول و به احتمال زیاد پایان تمدن چند هزار ساله ای که از شرقی ترین سرزمین های اسیا اغاز شد و بین النهرین رسید از دریای سیاه کذشت به فرانسه مرکز تمدن نوین سپس انگلستان و اکنون در برج های بلند نیو یورک اخرین روز های خود را فریاد میزند.


گفته می شه پایان دوره دوم توسط هوا بوده (گمونم منظورش نارسایی های جوی) دوره سوم با آتش و دوره چهارم با سیل تموم شدند، لذا نظریه های زیادی مبنی بر اینکه دوره پنجم با زلزله از بین بره جاری هست.
دوتا چیز جالب هم دیدم: یکی اینکه مایا حتی زمان سقوط قوم خودشون رو پیشبینی کرده بودند و عجیب تر از همه: جنگهای جهانی رو هم پیش بینی کرده بودند.!!!!
البته دقت کنید که اتمام دنیا به این معنی نیست که همه چیز از بین می ره، حتما شروعی خواهد بود، برای دوره ششم و هنوز مطمئن نیستیم که این دوره چه چیزی را به ارمغان خواهد آورد.

خوب، اگه از یه منظر دیگه هم نگاه کنیم برای اینکه اثبات بشه این دوره نمی تونه واقعا اتمام باشه، بلکه فقط تعویض دوره هست، بحث دین و اعتقادات هست. دیگه زیاد لزومی نداره عمیقا وارد این بحث بشم.

در كتاب پیشگوییهای آخر زمان خواندم كه به زودی زمین در مكانی قرار می گیرد كه از چهار طرف تحت كشش سیارات دیگر منظومه شمسی قرار گرفته و در نهایت جذب یكی از آنها خواهد شد و این یك تصادم بسیار بزرگ را بوجود خواهد آورد.

بعضی ها هم این روز را روز قیامت می دانند!ولی قیامت رو هیچ کس نمی دونه و خود خدا گفته که یک دفعه اتفاق می افته.
سورة الزلزلة

هنگامى كه زمین شدیدا به لرزه درآید، (1)

و زمین بارهاى سنگینش را خارج سازد! (2)

و انسان مى‏گوید: «زمین را چه مى‏شود (كه این گونه مى‏لرزد)؟!» (3)

در آن روز زمین تمام خبرهایش را بازگو مى‏كند; (4)

چرا كه پروردگارت به او وحى كرده است! (5)

در آن روز مردم بصورت گروه‏هاى پراكنده (از قبرها) خارج مى‏شوند تا اعمالشان به آنها نشان داده شود! (6)
سورة التكویر

در آن هنگام كه خورشید در هم پیچیده شود، (1)

و در آن هنگام كه ستارگان بى‏فروغ شوند، (2)

و در آن هنگام كه كوه‏ها به حركت درآیند، (3)

و در آن هنگام كه باارزش‏ترین اموال به دست فراموشى سپرده شود، (4)

و در آن هنگام كه وحوش جمع شوند، (5)

و در آن هنگام كه دریاها برافروخته شوند، (6)

و در آن هنگام كه هر كس با همسان خود قرین گردد، (7)

همین حس کنجکاوی خیلی از مردم و دانشمندان را برانگیخته است که چرا تقویم مایان ها در روز ذکر شده تمام می شود.
آیا روز 21 دسامبر سال 2012 روزی است که جهان به پایان می رسد یا اینکه آغاز دوره ای جدید است؟ آیا به پایان رسیدن تقویم مایان ها را می توان نشانه ای دانست بر وقوع یک اتفاق خاص در جهان؟شاید هم ظهور امام زمان؟ به هر حال باید صبر کرد.

-----------------------------------------------------------------------------------------


سال 2012 تمام دنیا خاموش می شود:

در هشدار ناسا و آکادمی ملی علوم آمده است که میلیونها نفر در سال 2012 بدون برق و در نتیجه بدون غذا و دارو خواهند ماند و تمام یخچالها، تلفنهای همراه و ماهواره ها خاموش می شوند.

ناسا در هشداری اعلام کرد که یک توفان خورشیدی که در سال 2012 به زمین می رسد موجب خواهد شد که برق تمام دنیا خاموش شود.

به گزارش مهر، در هشدار ناسا و آکادمی ملی علوم آمده است که میلیونها نفر در سال 2012 بدون برق و در نتیجه بدون غذا و دارو خواهند ماند و تمام یخچالها، تلفنهای همراه و ماهواره ها خاموش می شوند.

از ماه دسامبر فعالیت خورشید به آهستگی روبه افزایش می رود. نیروی مغناطیسی این ستاره هر 11 سال یکبار به نقطه ای می رسد که در آن پیک پدیده های فورانهای خورشیدی و پرتاب تاجهای خورشیدی بزرگ مشاهده می شود. این پدیده ها منجر به آزاد شدن میزان زیادی انرژی و تشعشعات می شود. این فورانها می تواند به زمین نیز برسد و منجر به ایجاد توفانهای ژئومغناطیسی زمین شود.

اتمسفر زمین می تواند از این برخوردها خود را مصون نگه دارد اما خسارات جدی را بر روی ساختارهای اجتماعی و اقتصادی روی زمین وارد می کند.

ستاره شناسان این پدیده ها را از سال 1859 رصد کرده اند. در آن زمان یک توفان ژئومغناطیسی ویژه در خطوط تلگراف اروپا و آمریکا اختلال ایجاد کرد. در ماه می 1921 توفان دیگری بسیاری از خطوط برق و تلفن را در دو سر اقیانوس اطلس خارج از استفاده کرد.

در گزارش 132 صفحه ای ناسا و آکادمی ملی علوم آمده است: "انرژی برق کلید فناوری جامعه مدرن امروزی است و تمام زیرساختها و سرویسها به آن وابسته هستند. اگر توفان سال 1859 امروز اتفاق بیفتد به طور حتم خسارتهای اجتماعی و اقتصادی وسیعی برجای خواهد گذاشت."

براساس گزارش نیوساینتیست، در سال 1989 شش میلیون نفر در کبک کانادا به مدت 9 ساعت به سبب یک توفان ژئومغناطیسی که 10 برابر ضعیف تر از توفان سال 1921 بود بدون برق ماندند. اگر حادثه ای مشابه آنچه که در سال 1921 رخ داد تکرار شود تعداد افراد بدون برق به 130 میلیون نفر افزایش خواهد یافت و تکرار حادثه ای مشابه سال 1859 که بسیار قویتر از توفان 1921 بود دو هزار میلیارد دلار خسارت وارد خواهد کرد.

به گفته دانشمندان ناسا، پیک بعدی این توفانهای خورشیدی بین سالهای 2012 و 2013 خواهد بود که جامعه علمی هنوز بر سر شدت فعالیت خورشید در این دوره جدید به توافق نرسیده اند.
نوستر اداموس نیز یکی از پیشگویانیست که پایان جهان را در سال 2012 پیش بینی کرده است .

منع سایت  http://www.gisoom.com/general/post160.html

در این دو ماه کار زیادی نمیشود کرد پس دیگر درباره اینده برنامه ریزی نکنید البته هنوز هیچ کس مطمئن نیست که واقعا این اتفاقات رخ میدهد یا نه اما به احتمال زیاد در دو ماه دیگر ما خواهیم مرد و نسل این پشر از روی زمین پاک خواهد شد .

میدونم الان دارین به من میخندین یا بهم میگین ساده لوح . شایدم میگین اینا همش خرافاته و فقط احمقا حرف این دیوونه هایی رو که اینا رو گفتن باور میکنن ! من خودم هم اولش همیجوری میگفتم ولی حالا یقین دارم که اینها خرافات نیستند .

حالا هرچی دلتون میخواد بگین و بخندین در دو ماه دیگه یا امام زمان ظهور خواهد کرد یا روز رستاخیز خواهد شد و یا  دنیا به اخر خواهد رسید .

شاید هم هیچ اتفاقی نیفتد و ما به زندگی عادی خود ادامه بدهیم ( خدا نکنه) . هنوز هم دازین به این فکر میکنین که در اینده چیکاره بشین

؟ از خود راضی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینحا همون وبلاگ طرفداران لمونی اسنیکت سابقه ولی تحولات بزرگی توش به وجود اومده.اینجا دیگه فقط مال بودلرها نیست و متعلق به تمام کتابهای دنیاست.هروقت سرتون از مشکلات دنیا درد گرفته بود و حوصله ی هیچکس و هیچ چیزی رو نداشتید «اتاق سرد»شاید بتونه مرهمی واسه زخمتون باشه.ولی اینجا هنوزم یک کتابخونه هست ...کتابخونه ی کوچولویی که لا به لاش مطالب دیگه ای هم داره.امیدوارم از آرامش اینجا لذت ببرید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این وبلاگ را در چه سطحی ارزیابی میکنید؟
    دوست دارین بیشتر چه مطالبی در وبلاگ باشه ؟
    از تم و موضوع جدید سایت رضایت دارید؟
    Translate this site
    Visit this site to your language:
    آمار سایت
  • کل مطالب : 187
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 103
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 1,898
  • بازدید سال : 11,233
  • بازدید کلی : 167,691